Rozhovor pro firmu Trost

6. června v 13:11

Kdy a jak jste se dostal do branže?

V roce 1993 jsem začal obchodovat s ojetými automobily, přičemž některé jsem koupil bourané, či jinak poškozené. Nechávat všechno opravovat tehdy v řídce rozmístěných autoservisech bylo až příliš nákladné. Snažil jsem se tedy něco spravovat sám, pomalu a postupně přicházela praxe, zkušenosti, znalosti, které mi umožnili to, po čem jsem vždycky toužil, sice otevřít si svůj vlastní autoservis, který jsem rozjel v roce 1997.

Dneska autoservisy musí nabízet velký rozsah služeb, jak je tomu u Vás?

Ano, máte pravdu. Pokud se chcete udržet ve hře, musíte stále rozšiřovat sortiment služeb. My samozřejmě nejsme vyjímka, proto se snažíme poskytovat maximum služeb a na co nestačíme sami, zajistíme v kooperaci s našimi partnery. Mám-li být konkrétní, jedná se o veškeré mechanické práce u všech značek,autoelektrikářské práce, příprava vozů na STK, dneska nepsanou povinností je pneuservis, v neposlední řadě karosářské práce spolu s lakýrnickými pracemi. Menší práce jako testování akumulátorů a mnoho jiných nebudu ani jmenovat.

Spolupracujete s firmou Meteor, proč?

Proč? To je jednoduché. Jednoduše na českém trhu není nikdo, kdo nabízí tak komplexní služby, nikdo kdo má takové zázemí a ani nikdo, kdo své partnery-tedy autoservisy tak podporuje.

Jak dlouho?

Od roku 2008. Letos v lednu jsme vstoupili do konceptu AUTOAUTO.

Ano, co Vás vedlo vstoupit do konceptu AUTOAUTO?

Zmínil jsem, že nevím o nikom, kdo z dodavatelů dílů podporuje autoservisy více. Díky vstupu, do konceptu jsme získali ještě rozsáhlejší podporu. Ať už jde o spuštění Hotlinky, program Maxitools s technickými daty, různé vzdělávací školení, potěší i montérky a mnoho jiných výhod, s tímto konceptem spojených.

Pokud se podíváte na ostatní servisy, lišíte se něčím?

Jestli se lišíme? Každý tvrdí že se liší, já však říkám, že všude pracují jen lidi a žádný člověk není bez chyby. My se snažíme mít přátelský přístup, to je ale dáno i tím, že nesídlíme ve velkém městě. Je to ironie, avšak právě v malém městečku musíme být co nejlepší, neboť tady Vás každý zná a dá na vaši pověst. Proto pracujeme i v sobotu.

 

Říká Vám něco slovo koníčky a volný čas?

No abych řekl pravdu, ani moc ne, s tím má však problém každý majitel servisu. Protože však pracujeme se synem spolu, když to jde, vzájemně si vypomůžeme a já se tak někdy můžu věnovat zahradě, kde relaxuji, posilovně a hlavně manželce s dcerkou.

Co budoucnost?

V nejbližší době chceme poskytovat kompletní servis klimatizací. Pochopitelně hlavně se udržet, do vybavovat servis, hlavně novějšími diagnostickými přístroji a v hodně vzdálené budoucnosti přestěhovat do větších prostor, pro zkvalitnění služeb. Závěrem chceme poděkovat Brněnské pobočce firmy Meteror – Trost, jejím pracovníků, zvlášť těm, které známe osobně, tj. p.Milan  Macháček, Ladislav Kučera a Aleš   

Děkuji.